Saturday, April 23, 2011

dugaan hidup yg tiada penghujungnye.. :'(

 Dengan lafaz bismillahirahmanirahim aku na mula kn satu cite....
Hidup nie banyak sgt permainan dan dugaan...dan mcm2 org kite akn jmpe...org yg baik,yg pndai berlakon dpn kite "konon" baik...aku terase na tulis psl nie sbb aku ade laa dgr cite yg org sgt benci n tak suke kat aku...(ape laaa masalah kau) kalo kau rase aku tak bole simpan rahsie or aku nie jenis pembawak mulut kenape kau still na cite masalh kau n kawan ngn aku lagi??? aku tak sangka kau buat aku mcm nie..padahal aku dah bnyk tolng  kau..tp aku still diam jew even kau dah buat fitnah pasal aku....yeee aku tau aku gedik yg teramat..tp tak perlu kot buat aku mcm nie..hmmm n kepada semua org yg tak suke aku, yg suke kutuk2 aku, yg ckp aku nie suke cari perhatian org ramai n mcm2 lagi laaa...kau teruskan laa ber'CAKAP' pasl aku...makin kau ber'CAKAP' psl aku makin lame kau mesti dpt bnyk 'PAHALA' kannn...aku pun tak tau ape yg besh sgt kau suke 'CAKAP' psl aku??? untuk pengetahuan kau no body is perfect oke! sume manusia ade buat silap n dosa..n sila tgk diri sendiri dulu baru 'CAKAP' psl org lain...biase laa mulut longkang kan mmg mcm tuw...tapi kan longkang kalo dibersihkan, dicuci pakai clorox bole bersih n cantik...tapi kalo mulut manusia yg mcm longkang mmg susah laa na 'DIBERSIHKAN'...tak kan laaa mulut mnsia na kne bersih kan pkai clorox pulak kn...

sumpah aku ckp aku sedih sgt bile dga kau laa org yg CAKAP psl aku...aku sedih sgt..down gile..smpai one week aku tak mkn nsik aku just makn biskut...time tuw aku tak tau na buat ape..dgn ibu aku tak sihat,ade bf pun mcm tade then die lak ngah sakit jugak..aku na cite kat besh frens aku pun aku takot..sbb aku trauma sgt...aku susah sgt na percayekan org skrg...tapi aku rase hilang sikit sedih aku bile aku cite kat kwn baik aku yg dah bnyk tolng aku..die laaa kwn n kakak aku kat sni yg bnyk jge aku..aku harap die takan jdi mcm org2 lain yg tak suke kat aku..
kepada semua terima kasih sangat sebab bgi intan semangat...even intan bnyk susah kan korng..dan ribuan terima kasih kepada yg suke CAKAP psl aku..tahniah laa yee!!
*Before you assume, learn the facts. Before you judge, understand why. Before you hurt someone, feel. Before you speak, think.
(tak bole ckp lebih2 nanti kene kutuk lagi...)
        

No comments:

Post a Comment